Huvudmeny
Välkommen
V34 lör 20:55
tomsand lör 20:21
stealth767 lör 19:51
HEEgang lör 19:49
Linnas lör 19:45
Asp lör 19:33
Molly99 lör 19:31
Gustafsson lör 19:25
O.Lundh lör 18:50
Re: Hur hittade du till VänerCachers forum?
Vi träffade peterbagge, eventuellt på självaste ny[mer ...]
Postad av Abinitio
01 maj : 18:03
Kul story!! Välkommen hit!!!!Bild: http://www.vcac[mer ...]
Postad av Gustafsson
06 apr : 19:32
Tidigare idag fann jag mig själv smyga omkring i e[mer ...]
Postad av Kamikazekalle
06 apr : 19:15
Jag skyller allt på Max3... Eller rättare sagt Tac[mer ...]
Postad av Team Cenit
01 nov : 11:17
Re: Teckningtävling påsk i Kycklingedalen
Tre jätteglada pirat barn tackar och hoppar för d[mer ...]
Postad av Linnas Piraten
24 sep : 18:03
Senaste Forum Poster
Re: Hur hittade du till VänerCachers forum?Vi träffade peterbagge, eventuellt på självaste ny[mer ...]
Postad av Abinitio
01 maj : 18:03
Re: Hur hittade du till VänerCachers forum?Kul story!! Välkommen hit!!!!Bild: http://www.vcac[mer ...]
Postad av Gustafsson
06 apr : 19:32
Re: Hur hittade du till VänerCachers forum?Tidigare idag fann jag mig själv smyga omkring i e[mer ...]
Postad av Kamikazekalle
06 apr : 19:15
Re: Hur hittade du till VänerCachers forum?Jag skyller allt på Max3... Eller rättare sagt Tac[mer ...]
Postad av Team Cenit
01 nov : 11:17
Re: Teckningtävling påsk i KycklingedalenTre jätteglada pirat barn tackar och hoppar för d[mer ...]
Postad av Linnas Piraten
24 sep : 18:03
Forum
| << Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Hur hittade du till VänerCachers forum?Gå till sidan << >> |
| Författare | Post |
| marinette |
| ||
![]() Registrerad: ons sep 19 2007, 16:11 inlägg: 37 | Gotaman är roten till det GODA!! Även vi blev inbjudna jag o Roffsan. Vi tillhör väl inte den superaktiva skaran, men vi finns här ![]() | ||
| Tillbaka till toppen |
| Linnas Piraten |
| ||
![]() Registrerad: ons mar 05 2008, 18:28 inlägg: 44 | Vi hittade hit via Linnas, besöker sidan flitigt och blir bla. road på fredagar... ![]() | ||
| Tillbaka till toppen |
| pro101 |
| ||
![]() Registrerad: ons jun 10 2009, 11:30 inlägg: 50 | v34 berättade att alla "riktiga" cachare hängde här, så jag var juh tvungen att se hur "riktiga" cachare hänger.... Nu hänger jag oxå här och därför måste jag vara en "riktig" cachare =) | ||
| Tillbaka till toppen |
| Jani Hast |
| ||
![]() Registrerad: tor sep 03 2009, 19:51 inlägg: 72 | Jag hitta en facebook grupp och säkte på Vänercache och hitta då detta. // Jani Vilse men ändå inte. ![]() | ||
| Tillbaka till toppen |
| chrille kran |
| ||
![]() Registrerad: ons aug 12 2009, 20:59 inlägg: 63 | Det är Max3,s fel att man har hamnat i cacheträsket, han har även lurat mig att börja dricka sprit och åka offroadhoj(dock inte samtidigt... ännu...) å snart så blir det väl att vi skall börja med dåliga fruntimmer oxå:)!! Men jag trivs som fisken i vattnet med dessa åkommor, så jag lär nog bli kvar i detta sällskapet ett tag till!!! | ||
| Tillbaka till toppen |
| max3 |
| ||
![]() Registrerad: ons sep 19 2007, 15:26 inlägg: 210 | chrille kran skrev ... Det är Max3,s fel att man har hamnat i cacheträsket, han har även lurat mig att börja dricka sprit och åka offroadhoj(dock inte samtidigt... ännu...) å snart så blir det väl att vi skall börja med dåliga fruntimmer oxå:)!! Men jag trivs som fisken i vattnet med dessa åkommor, så jag lär nog bli kvar i detta sällskapet ett tag till!!! Nu ska du inte höja mig till skyarna ![]() Och det med fruntimmer fixar du ju redan bra själv. "Viam inveniam aut faciam" - Jag skall finna en väg eller skapa en | ||
| Tillbaka till toppen |
| chrille kran |
| ||
![]() Registrerad: ons aug 12 2009, 20:59 inlägg: 63 | Ja du ser hur det kan bli.... du är en jävel på att vara mentor!![]() | ||
| Tillbaka till toppen |
| Molly99 |
| ||
![]() Registrerad: tis sep 22 2009, 05:04 inlägg: 12 | Jag har precis skaffat en riktig gps och är arbetskamrat med Margaö,då går det som det går!![]() LW | ||
| Tillbaka till toppen |
| Team Cenit |
| ||
![]() Registrerad: fre sep 21 2007, 09:27 inlägg: 11 | Jag skyller allt på Max3... Eller rättare sagt Tackar allra ödmjukast ![]() | ||
| Tillbaka till toppen |
| Kamikazekalle |
| ||
![]() Registrerad: tis apr 06 2010, 18:50 inlägg: 27 | Tidigare idag fann jag mig själv smyga omkring i en ganska dyster liten dunge i ytterkanten av Färgelanda. Man skulle visst inte smyga enligt cachebeskrivningen, men det sket jag i. Hittade cachen (vilket INTE var svårt) och sniffade lite i avgasröret på en husbil med det personliga registreringsnumret KINGENS (man skulle visst kolla där bak enligt beskrivningen). Nu när jag kom hem ville jag kolla varför någon i Färgelanda blygsamt kallar sig Kingen. Hamnade då snart här. Nu bor jag iofs inte vid vänern utan i Lysekil, men det tycks ju andra här också göra. Jag har dessutom full rörelseförmåga i våra däck, och är inte infödd (d v s oftast "resehandikappad") Lysekilsbo. /Calle | ||
| Tillbaka till toppen |
| Moderatorer: PeterPoP, Gotaman, Joshen, pwgo |

Hur hittade du till VänerCachers forum?

Eller rättare sagt Tackar allra ödmjukast